خبر و گزارش
موضوعات داغ

۲۶۰ اثر به نخستین جایزه ادبی سفیر عشق ارسال شد

دبیر نخستین جایزه ادبی سفیر عشق در آیین اختتامیه اعلام کرد

دبیر جشنواره نخستین جایزه ادبی سفیر عشق گفت:۲۶۰ اثر از ۱۸۰شرکت کننده از ۲۲ استان کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که پس از بررسی اولیه ۱۶۰ اثر از ۱۲۰ شرکت کننده پذیرفته و توسط داوران ملی ارزیابی قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری شهید ابوالقاسمی، محمد یاقدوس دبیر جشنواره نخستین جایزه ادبی سفیر عشق در آیین اختتامیه این جشنواره با بیان اینکه این طرح ابتکاری برای اولین بار در کشور با موضوع جایزه ادبی به نام یک شهید اجرا شد اظهارداشت: این طرح از آذرماه ۹۹ با راه اندازی شورای راهبردی آغاز و در ۲۲ اسفندماه سال ۱۳۹۹ همزمان با بزرگداشت شهدا از پوستر آن رونمایی شد .

محمد یاقدوس موضوع این جایزه را شامل مکتب سلیمانی ،شهدای مدافع حرم، شهد شهادت و سیره زندگی شهید ابوالقاسمی بیان کرد و افزود: قرار بود اختتامیه این جایزه ادبی مردادماه ۱۴۰۰ برگزار شود ولی به علت استقبال زیاد علاقه مندان دبیرخانه تا آبانماه فعال و امشب اختتامیه آن برگزار شد.

وی گفت: ۲۶۰ اثر از ۱۸۰شرکت کننده از ۲۲ استان کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که پس از بررسی اولیه ۱۶۰ اثر از ۱۲۰ شرکت کننده پذیرفته و توسط داوران ملی ارزیابی قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدابوالقاسمی: شعرخوانی شاعران کشوری، اجرای گروه سرود و تجلیل از برگزیده‌های جایزه ادبی سفیر عشق که از سراسر کشور در این مراسم حضور داشتند از دیگر بخش‌های این آیین بود.

شهید مدافع حرم شهید سیدمجتبی ابوالقاسمی در سال ۹۱ به استخدام دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در می‌آید اما حضور مدام سیدمجتبی در بسیج و فعالیت‌هایش در حوزه حمزه سیدالشهدا این شهرستان کماکان ادامه دارد و بیش از ۱۴ سال مسئولیت به عنوان مسئول عملیات حوزه، با برنامه‌ریزی، کنترل و نظارت بر فعالیت‌های پایگاه‌های بسیج امنیت و آرامش کم‌نظیری را در منطقه فراهم می‌کند.

تجربه و تخصص و گذراندن انواع دوره‌های تخصصی و پیشرفته نظامی و تخریب از شهید سیدمجتبی ابوالقاسمی نیرویی ورزیده و کارآمد می‌سازد که در سال ۹۴ به عنوان فرمانده گردان بیت المقدس انتخاب می‌شود و سرانجام در سحرگاه دوشنبه ۱۶ آذرماه ۹۴ به آرزوی دیرینه‌اش می‌رسد و در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سوریه دعوت حق را لبیک می‌گوید مزار این شهیدوالامقام در گلزار شهیدآباد دزفول است.

شایان به ذکر اشت شهیدان امیرعلی هیودی، علیرضا حاجیوند قیاسی، محمد زلقی، عادل سعد، علی سعد، امین منوچهری، جاویدالاثر حاج حسین سعادت خواه، عارف کاید خورده و سید مجتبی ابوالقاسمی از شهدای مدافع حرم دزفول هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا