فیلم و صوت

گوش کنید: گفت‌وگوی نویسنده کتاب «سید زنده است» با رادیو دزفول

علی موجودی، نویسنده کتاب «سید زنده است» در برنامه «پَسین همدلی» میهمان رادیو دزفول بوده و درباره نگارش این کتاب، معرفی شخصیت شهید مدافع حرم سید مجتبی ابوالقاسمی، ویژگی‌های شاخص و ممتماز این شهید والامقام به گفت‌وگو نشستند.

این فعال فرهنگی شهرستان دزفول در شروع این گفت‌وگو اشاره‌ای به فعالیت‌های استان‌های دیگر درباره معرفی و شناساندن شهدای خود از طریق نوشتن کتاب‌های زندگی‌نامه می‌کند و یادآور می‌شود در دزفول و خوستان این اتفاق به‌ویژه برای شهدای عزیز دفاع مقدس نیفتاده است.

علی موجودی می‌گوید شهدای مدافع حرم دوستان ما بودند؛ در بین ماه بودند؛ هم عصر و هم نسل ما بودند؛ رفیق‌های خود ما بودند و آن‌ها را می‌دیدیم؛ حس‌شان می‌کردیم و با آن‌ها زندگی می‌کردیم. بنابراین؛ درباره شهدای مدافع حرم نباید اتفاق گذشته تکرار شود. زندگی و روایت این شهدا باید ثبت شود و نسل‌های بعدی این درخواست را از ما خواهند داشت.

ضمن اینکه می‌توانید این گفت‌وگوی شنیدنی درباره دومین شهید مدافع حرم دزفول را گوش داده و با جنبه‌هایی مهم از زندگی و شخصیت سید مجتبی پی ببرید.

لینک دانلود این فایل صوتی نیز قرار داده شده است تا دوستان علاقه‌مند بتوانند آن را دانلود کرده و روی دستگاه‌های همراه خود گوش کنند:

لینک دانلود گفت‌وگوی نویسنده کتاب «سیده زنده است» با رادیو دزفول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا